Stackars kisse!

Heulwen

Trådstartare
:rofl:

Titta på bilden:

ktybitdo.jpg

H*n ser så lustig ut, fast det är synd om den. :rofl:

Sv: Stackars kisse!

näe men fy! Inte det minsta roligt med den bilden!
Bara en livrädd kisse:( Ser inte det minsta humor i det, tycker bara synd om katten:(

Det som jag tycker är roligt med bilden är att det förmodligen bara är en ögonblicksbild, någon har tagit upp kissen för att få en fin bild och då blir den plötsligt rädd för något och får ett "ryck".

Ifall jag trodde att dem medvetet gjorde bilden för att kisse skulle se rädd ut skulle jag inte alls tycka om det, men nu tror jag inte så är fallet. Jag tror kisse lugnade sig efter några sekunder.
Någon kanske råkade stänka vatten på honom. ;)

:rofl: Helt sjukt likt min Chili, när hon är busig och låtsas att hon är tjurig :rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Vår innekatt gillar att vara utomhus men åker helst i famnen om han får välja, särskilt nu vintertid när det är hemsk SNÖ på marken…...
Svar
12
· Visningar
668
Senast: Sel
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 209
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan... 2
Svar
21
· Visningar
1 256
Senast: Liten
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
506
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka