Städa tillsammans

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Ackio
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 123
  • Visningar Visningar 8 104
Jag gillar verkligen min nya flatmopp, och mitt nya rengöringsmedel för tegelgolvet. Men jag känner att umgänget med moppen har fått stå tillbaka, jag borde nog återuppta den vänskapen... :cautious:

Jag har fått äran att vara med och storstäda karlns lägenhet :meh: rent ur sagt rätt sunkigt (hur han å hans ex lät det bli så förstår jag inte :confused:) och det har krävts rätt mycket jif överallt :meh: inte klart än, men helt klart framåt.
Det gjorde att jag fick ett ryck och städade min lägenhet också :o:grin: inte sunkig men lite stökigt.

Jag är stolt som en tupp - trots att både Sällskap och Hund-Pyssling bara ville leka, så har jag frostat av frysen! (Första gången på 4 år :o)
Det behöver jag också göra. Har frysfack så måste vänta tills all mat i kyl/frys är slut först. Främst då osten, vill inte ha den i rumstemperatur under avfrostningen, brukar frosta av under natten så är det klart dagen efter. :up:

Förra veckan fick jag besök så då fick jag panikstäda lite. Dammsög och städade soffan som var rätt luden av damm. :o

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: cewe
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 435
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
808
Senast: Lillefrun
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka