Stålhätteskor!

Jag har de från Hööks.. Hur bra som helst, och inte spec otympliga heller! :)
 
Har provat både Hööks och MH´s, ingen av dem var någon vidare kvalité. Däremot tycker jag att Blundtstone (heter de väl) som finns på bl a Granngården/Lantmännen håller länge och blir billigast i längden.
 
Källqvists Roping är ursköna! Mjuka och goa från första dan. Går att rida i också.
 
köpt mina på sporren i uppsala.
Jätte sköna .Lite långt för dig :rofl:
Du kan ju ringa dit och höra vad dom heter.
kommer tyvärr inte håg vad dojerna hette. :bump:
 
vad är det för några? Var kan man hitta dem? Någonstans på nätet :confused:
 
Jag har ett par Blundstone som jag trivs jättebra med. Har hört mkt klagomål på MH & eftersom det inte är någon enorm prisskillnad tror jag Blundstone är ett bättre köp...
 
Det har jag också, skönare skor får man leta länge efter! Men smakar det så kostar det...

De heter förresten Victor Work Brutes, om man ska vara noga. :)
 
Jag har blundstone :) Trivs med dom o har köpt andra paret nu. Jag hade dom andra i ca 1 ½ - 2 år..
 
Det tål att upprepas: Blundstone är KANON!!!

Jag köpte mina -97 och det är fortfarande inget fel på dem alls, lite slitna framme vid stålhättan, men det är väl ingenting efter sex år. De håller säkert tre år till, dessutom är de sköna och bekväma. Fast i början innan jag hade gått in dem så var jag inte lika förtjust, men det tog inte lång stund förrän jag va helt frälst i dem!! :bump: :bump: :bump:
 
Jag har de från Börjes som kostar typ 400, superbra! Vet inte om det är samma dom har i år, tror mina heter Jacson.
 
Jag har Protective Jodphur från MountainHorse och dom är väldigt bra tycker jag! :love:

:bow:
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har en rockard av model med bildäck där jag känner att det nog hade varit bra med stänkskydd 🙈😅🫠 Nån som vet av nånstanns man kan...
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag är rädd för att det inte finns någon bra lösning, men vem vet någon kanske har en bra idé.... Min häst behöver hovskydd i hagen...
Svar
10
· Visningar
594
Senast: bettysmatte
·
Utrustning Någon som har dessa stövlar? Har breda vader så har beställt med Wide, enligt mått ska den passa precis så hoppas den går runt. Vanliga...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Smurfoff
·
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
17 584
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Barn och djur
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp