Stall Hästlyckan - Ulvlek

För jag fick ju en gissning i paket, och eftersom LenaH skrev att hon trodde "jag hade sett ljuset" så misstänkte jag att hon fått min rad att jag ville sia henne, cirkus och Ferrari från läktarryttarna. Så då kom jag fram till att hon måste vara brevis och använde min gissning på henne, för jag hade ingen aning om någon annan roll ändå.

Men det var rätt bra för mig att både @Paddington och Lena "spelade siare" och tog bort de misstankarna från mig :angel:

Den meningen om sett ljuset fick mig att tro att Lena var siare. Sedan nojjade jag och trodde att hon bara spelade.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 022
Senast: Niyama
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 949
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 634
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 906
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp