Stall/tränare el dylikt

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Midi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 743
Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Midi

Jag skulle gärna vilja lära mig mer om AR, undrar om ni vet var i Sverige eller utomlands man kan få arbeta på en sådan gård och lära sig?

Sv: Stall/tränare el dylikt

Jonna skrev:
Jag skulle gärna vilja lära mig mer om AR, undrar om ni vet var i Sverige eller utomlands man kan få arbeta på en sådan gård och lära sig?

Läs gärna faq-en ovanför och titta på lite olika länkar. Använd söksidor på internet eller också tittar du under bukefalos Radannonser. Där kan du söka bland tjänster som erbjuds eller önskas eller lägga in en egen annons.

Mvh

IngelaH
moderator, som enligt forumets regler, INTE vill se länkrekam till andra hästportaler och annonssidor i trådarna. :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
586
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 304
Senast: Edla
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
731

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka