Stallåda i trä från R*sta?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare JenniferBatten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 3 588
J

JenniferBatten

Någon som har en sån?:confused: Lite sugen men funderar lite på om det finns fack eller dyl. i den? Är storleken lagom, får det plats mycket? Skriv o berätta vad du tycker tack!:bow:

:banana: Batte:banana:

Sv: Stallåda i trä från R*sta?

Jag har en sådan, det fins inga fack eller liknande.

Jag får ner mina transportskydd precis på längden å det är ponnysize på dom.

Jag tycker storleken räcker för tillfället iaf :rofl:

Jag tycker den var väldigt liten. Det ser ut som om man knappt får ner ett täcke i den ;) :rofl:

Du har helt rätt, riktiga täcken får man inte ner. Ett å annat svettäcke får man ju ner dock :rofl:

Jag tänkte köpa en sån där låda som man har trädgårdsmöbel-dynor i,stor och bra,framför allt för att förvara vintertäckena i nu under sommarn..

Jo, det stämmer bra det! Kanske man kan trycka ner ett "lagom" stort vintertäcke. Men då får man nog sätta någon form av låsning på lådan :rofl:

Jo de är jättebra! Har själv köpt skåp av samma material som dynboxarna från Biltema som jag förvarar saker i :D

konstaterande av denna tråd- R*stas låda är en shettislåda!:)

Kan ju dra som slutsats att den är liten men för övrigt så har jag inte tänkt att förvara täcken i den, det vet jag att den är för liten för:devil: ...

Har tänkt att ha den i stallgången o ha alla prylar som man använder dagligen i den så som benskydd lindor flugmedel liniment m.m som just nu står utanför ryktlådan o skräpar o gör att det ser allmänt stökigt ut:banana:

Om jag var du skulle jag köpa en sån där låda man har stolsdynor i. Sen kan man ju "spraymåla" om den. Min kompis gjorde så, och det blev jättefint. Hon har den till sina täcken, eftersom det är lite besvärligt att sätta ditt hyllor osv.

Dollar

Verkligen, men den är kannon å ha massa små grejer i som träns, skor m.m.
Jag som hade ponny fick ner en hel del i den som annars skulle legat frame å skräpat. Men vi hade även hyllor till täcken å schabrack så dom kunnde ligga på samma plats jämt å ständigt året runt.

Tycker den ser jätteliten ut. Jag köpte en garderob istället (eller 2 för att vara exakt). Kollade på blocket och där fanns jättemycket garderober till bra priser. Slutade dock med att latheten tog överhand och jag skickade pappa till K-Ra*ta.

tror ja ska inhandla en såndär låda å ha utanför boxen med skydd och lindor i.

Ok tack allihopa, då var det bestämt!! Ska åka någon dag o köpa en..vill ju ha en låda i trä så man kan sätta dit några små hyllor eller så för det blir ju lite svårt med plast:angel: Hoppas det blir en bra förvaring till skydd lindor o massa andra krämer o sånt! Så det blir till o åka o köpa en o sen hem o snickra o sen måla:banana: kanske spraymåla om det fugerar på trä för smidighetens skull:D

Batte

Jag har min häst vitaminer o mineraler i min sån där trä låda..det är jag jätte nöjd med;):D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 913
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
4 040
Senast: Fiorano
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 796
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18