Stallägare ansvar?

Blev visst en fortsättning men fick som avslut min skadade häst flyttad bak ryggen på mig från sjukhage till slipprig gräshage. Så nu är den skadad igen. 😓
 
Japp. Jag är sååå ledsen…stallägaren hade sagt att ”det gick bra”
Det är verkligen helt oacceptabelt, Vilket uselt agerande! Ta någon annans konvalescenthäst ur en sjukhage och släppa den i en stor hage??? Stallägaren borde få stå för veterinärkostnaderna som minst.
 
Det är verkligen helt oacceptabelt, Vilket uselt agerande! Ta någon annans konvalescenthäst ur en sjukhage och släppa den i en stor hage??? Stallägaren borde få stå för veterinärkostnaderna som minst.

Det tycker nog inte hon. Hagen är delad i 2 delar och man kan stänga mellan. Pga enorm nederbörd var min instängd på lilla grusdelen (går bara på gräs när det är torrt i backen). Inte skulle jag meddelas heller
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 397
Senast: Linda_A
·
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 407
Senast: Skye
·
Anläggning Jag börjar känna mig ganska uppgiven. Vi har inte lyckats hitta ett enda stall som passar våra önskemål. Stallet vi står nu i är...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 691
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 953
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp