stallbygge!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare pakeol
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 934
P

pakeol

Ska bygga stall!
Plats för 6 hästar, spolspilta, sadelkammare med pentry...vad måste jag tänka på inför detta bygge.
Höloft? Träväggar? Lecablock? Cementväggar? Ventilation?
storlek på boxar?
Ni som byggt, vad blev bra? Vad blev inte bra...som sagt vad ska jag/vi tänka på?
Lösvirke, modulstall, kallstall? hjälp mig!

Sv: stallbygge!

Broshyren från Svenska ridsportsförbundet "att bygga stall" har jättebra information. Den är gratis också. Vet iofs inte om den finns kvar...

Sv: stallbygge!

Det finns en kanonbra bok som heter "Att bygga häststall" och kostar 330kr med frakt från SLU . Lånade själv den på biblioteket. Har du testat att söka på google? Hittade en hel del info där.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
447
Senast: Emuliiaa
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 648
Senast: Gunnar
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 203
Senast: super
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 238

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka