Stallcafeteria

Sv: Stallcafeteria

Och till matlagning räknas även bakning, bre mackor, hacka grönsaker/frukt, göra toast, osv eller räknas det som undantag?

När det gäller bakning så är det att betrakta som matlagning, det är bara att fråga de församlingshem som har fått skärpa till sig om dom ska servera kyrkaffe med hembakt.

Även "frälsis" har haft likartade problem.

Att få till godkännda lokaler och hygienutbildad personal är ju inte så fruktansvärt krångligt, det är ju faktiskt till för eran egen skull så att mat som säljs ska vara säker att äta.
 
Sv: Stallcafeteria

Håller helt med, det är för vår skull. Jag vägrar att äta från snuskiga och sunkiga cafeterior där de unga biträdena går från toaletten direkt och kladdar på bullar och kakor, utan mellanliggande, tidsödande handtvätt.

Nej, en kort utbildning och hur mycket som faktiskt kan hända med oförsiktig hantering tycker jag är enbart av godo.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Bakgrundsinfo; Jag har haft en väldigt väl fungerande flock på 1 norfolkterrier och 2 phaléner. Senare kom även sambons labbe in i bilen...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: Bismark
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 071
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag känner mig lite dyster för närvarande. Och udda. Jag vet inte riktigt vilket det är som är först – om det är dysterheten som...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Katter och spädbarn
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp