Stambok för lipizzanare!

myfairlady91

Trådstartare
Var kan man få tag på en stambok för lipizzanare!?! Kan den finnas på biblioteket kanske!?! Jag försöker att hitta pappan till min ena häst nämligen.. Men det verkar helt lönlöst.. Är det någon här som kanske har en stambok, har ni lust att kika i den i så fall!?! Hingsten ifråga heter Neapolitano Bach..

Jag har Band I för Sverige (vet ej om det kommit ut fler?) och där finns inte Neapoletano Bach med. Kontakta Svenska Lipizzanerförbundet och hör om de kan hjälpa dig!

Ah! Kollade bara innehållsförteckningen över stambokförda hingstar!

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 414
Senast: Murray
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 342
Senast: Kajsalisa
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
453
Senast: co-SMAD4
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 960
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31