MissAndersson

Trådstartare
Halloj, för det första så är det mkt möjligt att jag skriver detta på fel plats, jag skulle vilja veta mer om en särskild hästs stamtavla.. om det finns nån som är grym på det och vet hur man ska kolla. Det jag vill veta är hur bra är denna pållens stam är:D

nån som kan hjälpa mig?Skriv då vad som behövs:banana:
 
Halloj, för det första så är det mkt möjligt att jag skriver detta på fel plats, jag skulle vilja veta mer om en särskild hästs stamtavla.. om det finns nån som är grym på det och vet hur man ska kolla. Det jag vill veta är hur bra är denna pållens stam är:D

nån som kan hjälpa mig?Skriv då vad som behövs:banana:
Vilken ras handlar det om? Vissa raser har databaser där man kan hitta info om hästarna och deras tävlingsresultat, stam, avkommor etc. T.ex. SWB har BLUP och en hel del raser (t.ex. ponnyraser, nordsvensk etc.) finns på Blå Basen.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 366
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 549
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 677
Senast: TinyWiny
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 577
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp