Stångbett! *bilder*

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare SirWillgott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 136
  • Visningar Visningar 14 679
Sv: Stångbett! *bilder*

Har du fått hem ditt bett snart så man får se bilder?;)

jo jag har ju det, men eftersom jag inte har någon kamera för tillfället så blir de inge bilder:( Ska försöka sno kompisens kamera när ja kommer hem igen å ta lite bilder på oss då!
Förhoppningsvis med hela riddar-outfiten om jag lyckas sy klart den idag:D

Min western stång:

pinkhuv.jpg

Vilken bild:love:

Det är importerat från tyskland för typ 10 år sedan men finn att köpa på ridsportsaffärer med viss AR inriktning. Kan se om jag hittar nån länk att PMa dig

SirWillgott & Kookaburra: hittade ingen svenska sida nu bara för det men här finns det på bild så ni kan se hur det ser ut utan hästen - stångbett

SirWillgott & Kookaburra: hittade ingen svenska sida nu bara för det men här finns det på bild så ni kan se hur det ser ut utan hästen - stångbett

:eek::eek: Men scorpan!!! Det fattar du väll att du inte kan lägga in en så underbar länk!:d

Herregud, hade man haft pengar över skulle jag köpt upp halva hemsidan:o

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
502
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 221
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka