Star-photo!!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Qudexco
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 886
Q

Qudexco

hur f*n använder man sig av det?? fattar inte ett jotta! jag har en bild som förnärvarande ligger på mitt "skrivbord" i datorn. men hur får jag det därifrån och dit?? snälla snälla någon kunnig hjälp!

Ok, då gör du så här:

1. Gå till din sida. (http://photo.starblvd.net/dittkontonamn)
2. Klicka på edit i menyn till vänster.
3. Skriv in ditt lösenord och logga in.
(4. Här kan du skriva in information för sidan.)
5. Klicka på den sida (i menyn till vänster) där du vill att bilden skall ligga. (Du måste vara inloggad enligt ovan för att kunna ladda upp bilder)
6. Under "to upload..." finns en tom ruta med en knapp brevid som det står bläddra på (det gör det åtminstone i min dator, är inte 100% på att det ser likadant ut i alla datorer). Klicka på den.
7. Du kan nu leta fram bilden på din dator.
8. Klicka på upload i raden under.

Färdigt! :D :bump: :D

Mvh Cissi

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 105
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
714
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
309
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 194
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025