Star trekk - hjaelp!!

cello

Trådstartare
Har nästan bestämt mig för att beställa en espaniola och behöver hjälp med färg. Det står väl mellan havanna och chestnut på lädret. Har någon bild? :)

Vill också gärna ha tips på paneler. Ska nog ha tjockare än standard, men vilka är bäst?
 
Sv: Star trekk - hjaelp!!

Angående färg hade jag mest hoppats att någon har bild, eftersom det inte finns där jag ska beställa, bara liten färgprick.. :)

Och panelerna.. Hästen är ett varmblod, något överbyggd, rätt rung rygg, men känslig. Men vad är det tex för skillnad på de som är tjockare och de med fårskinn? För- nackdelar?
 
Sv: Star trekk - hjaelp!!

Ang. färg- bildgoogla ;).

Jag valde så tunna paneler som möjligt till min lätt överbyggda ponny då sadeln annars lägger sig högt över ryggen. Men det gör de flesta sadlar på henne. Så det avgör du nog bäst själv.
Kan inte ge dig några för- och nackdelar om fårskinn eller inte.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
492
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 908
Senast: valy
·
Utrustning Då jag ska bli hästägare igen behöver jag självklart en ny sadel också (maxpris 20 000). Jag ska självklart ta hjälp av sadelutprovare...
Svar
6
· Visningar
947
Senast: ufot
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 984

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp