Status
Stängd för vidare inlägg.

MissFideli

Trådstartare
Är det bara jag som har jätteproblem att öppna album hos dom? Inte öppna för egna bilder alltså, men jag skulle titta på en annans album och det har tagit mig närmare en timme att öppna 2 sidor :confused:

Jag slutade använde Starphoto och använder nu photobucket.com Tycker det funkar mycket bättre :banana:

Det var ditt album jag ville titta på, se om du hade bilder på släktingar till Sensi-Bella. Förutom Arro-Bell då förstås.

Låser den här tråden så får ni fortsätta i den nålade tråden högst upp i detta forum istället!

/Erica - moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 197
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men... 2
Svar
31
· Visningar
1 789
Senast: Lejanna
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 179
Senast: Twihard
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 440

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka