Start+hela längan. PÅ HÖGKANT!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare emmelis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 016
E

emmelis

Nu är det inte jag som har gjort detta utan min katt som promt skulle gå på tangentbordet.. hon klev på någon tangent och vips så var start och ja, längan där nere där allt står, på högkant på höger sida.. Börjar bli tröttsamt att ha det så även om allt liksom funkar som det ska. Nån som vet hur man kan få tillbaka det vanliga?

Sv: Start+hela längan. PÅ HÖGKANT!

Tror ovanstående svar är fel, de beskriver hur du gör om skärmbilden är roterad.

För muspekaren till ett tomt område på listen, vänsterklicka och håll kvar. dra listen till nederkant (eller ovankant, högerkant)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar... 2
Svar
27
· Visningar
3 324
Senast: Hazel
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 046
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 602
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka