Startanmälan tillbaka vid placering??

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Dextrosol
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 947
Sv: Startanmälan tillbaka vid placering??

Jag tror att LCG syftade på hoppning. Där går det betydligt fortare och hoppdomaren får döma fler ekipage. Och visst, det måste vara lite dyrare att tävla dressyr då det blir längre tider för dressyrdomarna.

Som trazel skrev syftar jag inte på dressyr. Där är avgifterna för klassen högre än 120 kronor, åtminstone de tävlingar jag haft koll på.
Dressyr kostar mer men det är ju mer accepterat än när det gäller hoppningen. Räknar man hyfsat normalt, åt det långsamma hållet, går det 30 ekipage per timme...
Med tanke på vad man får för priser i regional LA så var det nog inte särskilt snålt räknat :smirk:

Okej. Ja det går ju några fler i timmen i hoppning än vad det gör i dressyr!!!!!

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 012
Senast: Tora
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 822
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 765
Senast: Oh_really
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 249

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka