startanmälan

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Buppisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 878
B

Buppisen

Måste störa er med en dum fråga. Har inte tävlat på hundra år - än mindre bläddrat i TR. Tänkte rida en lokaltävling om två veckor o undrar över en sak i proppen;

"Startanmälan gäller enligt nya TR". VAD betyder det? Ska man bekräfta sin start innan tävlingen, på tävlingsplatsen, eller vilka nya bestämmelser finns det nu?:confused:

TACKSAM för er hjälp... vill inte riskera att trilla ur startlistan!:bow:

Sv: startanmälan

Numera är det så att man är automatiskt startanmäld när man anmäler. Ska man inte rida tar man tillbaka sin anmälan eller avanmäler enligt bestämmelserna i proppen :)

Bussigt! tackar o bugar för din hjälp! Vad tusan skulle man göra utan Buke som återfallsryttare???

Köpa nya TR och bläddra sönder ;) Alternativt köpa nya TR och ändå inte hitta det man söker ;)
Hoppas nu att tävlingen går bra också :)

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 545
Senast: alazzi
·
Utrustning Halloj! Nu är det så att jag nyss tagit mitt gröna kort för tävling och ska starta min första tävling inom några veckor. Dock ingen stor...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: Bri
·
M
Ridning Mitt fullblod hoppar superbra och fungerar utmärkt att träningshoppa och idag var vi iväg på både hans och mins första hopptävling. Det...
Svar
12
· Visningar
1 340
Senast: Magnum
·
Dressyr Vad är det som gäller egentligen och vart vänder man sig för säkert svar? Jag ska köpa en ungponny och då jag själv är överårig så är...
Svar
3
· Visningar
1 128
Senast: orion_x
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka