Starten närmar sig

Sv: Starten närmar sig

OS banorna är aldrig svåra... knappt 3* just för att inget får hända. Så Badminton ÄR mkt mkt svårare.. jag är på plats och ska gå banan i morgon :)

Sv: Starten närmar sig

Ja alltså jag har ju inte tävlat ft på ca 20 år men vissa banor man ser på tv skulle tom höjdrädda jag våga ge mej på. Men den här Badmintonbanan ALDRIG ...

Nu menar jag inte att hela banan e knepig men där han har "kombinationer" så är det verkligen knepigt... Nu är det ju förvisso inga "duvungar" som är med i Badminton. Men fick för mej att tex Ludvigs häst skulle debutera på 4* iom Badminton... Nu kanske det inte finns så många 4* att alla är "lika svåra" och som du säger att man då ser dem så sällan bara...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter För 30 år sedan vann Mark Todd fyrstjärniga Burghley Horse Trials för första gången. Nu har han tagit ledningen i samma tävling. ...
Svar
0
· Visningar
591
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Medan OS-vinnaren utgick och ledaren Mark Todd föll av steppade Oliver Townend upp på fyrstjärniga Burghley Horse Trials. Se hans...
Svar
0
· Visningar
457
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En av de få fyrstjärniga tävlingarna står för dörren och för Sverige rider Ludwig Svennerstål med Balham Mist. Spana in banan som väntar...
Svar
0
· Visningar
480
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev ingen flygande start för de svenska ungdomarna på EM när halva startfältet gjorde sin dressyr på torsdagen. ... Källa / Läs...
Svar
0
· Visningar
447
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka