Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
tack så mycket
det känns så underbart att just den hästen vann, ända sen hon var 1 år så har ingen tyckt om henne och ingen har trott på henne,(på grund av hennes humör)
jag och min familj köpte henne när hon var 4, och då viste vi ändå att hon hade en kross skada i knät, vi opererade och se vad duktig hon blev... 8även om det tagit några år)
fleur- kommer inte riktigt i håg vem du är! vilken häst hade du i täby 21/2 ??? minnet
han har haft lite semester, så han har inte varit "tvingad" att åka nånstans sen sist. Tänkte eventuellt starta honom på jägers 20/4.
Fin ny häst du har förresten
Tog ett tag innan jag fattade vilken du menade. Är sjukskriven och är inte i stallet dagligen så jag började tänka på de fuxar vi redan har...sen dök han upp .
Hästnyheter
Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Trädgård & Växter Fixade till sista dahliarabatten igår där jag ska ha 20 st rätt höga dahlior längs hundgården. Sen påbörjade jag grävandet av en ny...