Bukefalos 28 år!

Startlista - ej med trots anmälan!?!

M

Marbe507

Ponera att du skulle på en dressyrtävling på söndag, alltså om 1,5 dag. Fredag lunch kommer startlistorna ut, bra bra. Du finns inte med trots bekräftelse från både datasystemet och tanten som står som tävlingsansvarig på proppen. Listorna uppdateras ytterligare en gång, på fredag kväll. Du finns fortfarande inte med. :confused:

Vad skulle du göra? Ringa och trakassera tanten igen? Vänta och se om de uppdaterar en gång till?

Har blivit lack och funtar allvarligt på att inte vara med :mad: ingen kommer ju sakna mig eftersom jag inte finns med...
 
Sv: Startlista - ej med trots anmälan!?!

Jag skulle ringa omedelbar bums. Den mänskliga faktorn kan vara igång...
 
Sv: Startlista - ej med trots anmälan!?!

Det är klart att du ska ringa:eek:! Självklart kommer tanten inte surna utan tycka att det var ett beättigat samtal. Jag förstår inte ens att du kan tänka nåt annat. RING NU!
 
Sv: Startlista - ej med trots anmälan!?!

Ring och säg till. Du har väl betalt in anmälningsavgift? Har du betalt så ska du få rida! Ring till "tanten" och säg ifrån (snällt) blir hon sur så blir hon. Men jag tvivlar på det, har du bekräftelse på att din anmälan kommit in samt att du betalt så är de snarare hon som kommer att skämmas lite, men alla kan ju göra misstag bara de rättar till det!
 
Sv: Startlista - ej med trots anmälan!?!

Ring såklart! Det är viktigt för arrangören också att det funkar... kanske är fler som inte kommit med på listorna. Men ring igen!!! Du ska ju inte behöva hoppa över en tävling bara för att det är rörigt hos arrangören!
 
Sv: Startlista - ej med trots anmälan!?!

JAG personligen skulle ringt redan första gången startlistorna blev offentliga. Jag är ju bekräftat anmäld!
Hade jag då inte stått med på de upptdaterade listorna hade jag ju självklart ringt igen och frågat vad som hänt.
Men jag skulle aldrig vara otrevlig, utan enkelt fråga varför jag inte finns med då min anmälan är bekräftad hela två gånger.

Alldeles troligt är ju att den mänskliga faktorn orsakat felet och det kan ju hända vem som helst och vilken arrangör som helst.

Är du bekräftat anmäld ska du inte behöva be om ursäkt för att du ringer och frågar om en sån sak som att du av nån anledning inte finns med på startlistorna, även om du får ringa kanske tom två gånger.
 
Sv: Startlista - ej med trots anmälan!?!

så vad hände då?

...jag ringde igen och fick ett "ok det är klart du ska vara med, vi lägger in dig." Nypublicerad starlista men jag var inte med denna gången heller. Ringde igen och nu kom jag med. De hade jätte-jätte-mycket att göra i kansliet och dessutom haft strömavbrott :crazy: Fast i efterhand tror jag att det inte var meningen att jag SKULLE vara med, det gick inte så bra :angel:
 

Liknande trådar

Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 378
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp