JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
ni som har STC3 stigbyglarna från mountain horse, vad tycker ni om dom? Är dom bra/dåliga?
Sv: STC3 stigbyglar
Det heter SCS3
. Skall du ha dom tycker jag du bör ha stövlarna eller skorna, annars kan du gå och köpa ett par sprenger istället.
Jag rider endast i sprenger då jag behöver svikten i stigbygeln, får ont i knäna och vristerna.
Jag har dem + skorna och stövlarna. Tycker att det fungerar väldigt bra!
Det heter SCS3
Haha, såklart de gör. :P vet inte vad jag tänkte på
Jag upplevde de som ganska tunga när jag red med ett par sådana, men det blir nog bättre när man vänjer sig
Jag tycker om dom. Gillar tyngden. Man får väldigt stabil skänkel i dom. Enda nackdelen är att när man vänjer sig vid att rida med stöveln ihop med den stigbygeln är att man tappar alla andra vanliga stigbyglar sen...
Utrustning
Är det någon som har stigbyglar från Kwik- out? Löser de ut sig lätt?
Utrustning
Min dotter har börjat rida lite :love:
Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Utrustning
Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Utrustning
När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell
Var oslagbara under den varma delen...
Eurovision 2025
Kultur Vi har ju dock också hårdare regler kring att köpa kontantkort till mobilen sedan några år. Men som sagt, vi har varit föremål för...
EmmaBovary
5 minuter sedan
Svar: 1 039
Visningar: 21 863
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Härligt väder och underbar häst att rida 😍. Åh vad jag vill uppfylla drömmen om en avkomma till mitt sto men vågar jag ta risken som...
Fjordfrälst
13 minuter sedan
Svar: 560
Visningar: 15 938
Allmänt
Tittar in i ditt kök del 27
Mat Tjock yoghurt, stekt spenat, stekta ägg, crispy chili oil och rostade sesamfrön. Tyvärr utan gott bröd att moppa upp det hela med.
Ullmerkott
16 minuter sedan
Svar: 1 148
Visningar: 55 710
Allmänt
Gps-halsband
Övr. Katt Med en AirTag kan du endast se var katten befinner sig just nu (om det finns någon apple-produkt inom en viss radie). Du kan inte se var...
Malibu_Stacy
22 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 151
Katt
Veterinärfoder till frisk hund?
Hundhälsa Nej finns ingen anledning att byta om det funkar för båda. Så länge det inte blir för dyrt såklart.
Malibu_Stacy
30 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 134
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Hon är 5,5 månader så det är ju inte direkt någon valpknubbighet kvar. Men det finns lite tassar att växa i. En bild till bara för att...
Philosophia
58 minuter sedan
Svar: 958
Visningar: 69 449
Hund