Stenkoll!!!

MittNyaJag

Trådstartare
Haha, Kollade direktlänken jag har till familjelivs uträkningssida nyss och höll på att få stora chocken!
Herregud, jag är ju i v. 20!! (19+3)
Femte månaden!
48,9%!
Hur fasen gick det till?
Jag trodde jag fortfarande var i v. 19...

Jaja, det var väl trevligt det då. :)

Sv: Stenkoll!!!

Hehe. Känner igen det där.

Senast jag kollade på FL och läste var i v 28-29 någon gång (eller 27 kanske?), sen var jag inne på förlossningen för sammandragningar förra veckan och fick värsta chocken när de sa att "har det satt igång nu gör vi inget för att stoppa det". :eek:
Går in i v 35 imorrn. Du är snart här du med! :

Och nästan lika snart finns ingen tid för buke alls. :D

Visst är det sjukt vad tiden går foooort...

Jag var ju nyss gravid med Emil känns det som... och har nu helt plötsligt fått mitt andra barn, fattar ingenting. :confused::D

Nej, du var kvick i vändningarna där!!
"Usch", tänk om jag oxå sitter här med ett halvt harem barn om bara, ja, fem minuter?

Coolt.. :)

Sådär kass koll har jag också. Jag hävdade bestämt i minst en månad att jag var i vecka 16-17 nånting.. Tiden gick visst under tiden ;)

Åh, vecka 35, då är vi i början av januari..
ja, det är ju inte så långt bort..
Eller, det är ju jättelångt bort..
Eller, det är ju aldeles snart!

Oh, kära hjärtanes. Vad har vi gett oss in på?

Jag vet, känns som de var igår jag starta en tråd här på buke att mitt vatten gått och igår blev Rasmus 11 månader :eek:

Och du anar inte hur många timmar jag surfar på buke om dagarna, jag har nog tio-multipicerat mina dagliga inlägg sen jag fick barn :o

Jag tyckte min graviditet gick långsamt, men det kanske var för att jag inte fick någon bamsemage.

Nu däremot fattar jag inte hur fort det har gått.

Sonen klättrar överallt, går överallt, lär sig snart springa, förstår mer och mer vad man säger och gör, ska börja dagis 2a oktober........ Det känns verkligen inte som ett år.

Tror oxå det har med det att göra, jag har ju inte fått någon direkt mage...
Jag känner mig bara tjock. :)
Har samma mått nu som jag hadde innan jag gick ned i vikt i våras så det känns "som vanligt" på något vis samtidigt som det känns jättejobbigt att jag är så "tjock" igen. Sen när jag kommer på varför jag är "tjock" igen så blir jag ändå lite varm ihjärtat. :)

Jag vägde 71 kg i början. Till mina 178 cm.
Vägde 85 kg när vattnet gick.

Vägde 75-76 efter sonen kom ut.

Nu väger jag 86............. Det är så att man vill gråta...

Min mage låg precis på kurvan. Under några veckor eller något så låg den precis under.

15052887.jpg

Sådär såg jag ut i slutet. Ursäkta min dåliga hållning, men +14 kg märks!

Df blev hunden lite småtjock i slutet, orkade inte gå :p

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 580
Senast: julgrisen
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 120
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 384
Senast: Edla
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 930

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka