stickad tröja!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Foolish
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 4 020
F

Foolish

mina kissar är frussna! (cornish rex)
de behöver ha tröja när de ska ut och åka. de vill jättegärna vara med, men tycker att det börjar bli lite för kallt nu..

nån som har ett stickmönster för kattröjor??

Sv: stickad tröja!

så söt den var! nu ska vi ge oss på att sticka!
tackar så mycket!

Vilken söt!
Men jag kan inte sticka, jag har sytt enkla tröjor i fleece istället (som dessutom värmer bra). (Inte min katt på bilden)

shirt4.jpg

usch! nu har jag läst beskrivningen ordentligt och insett att det kanske är bättre att köpa garn och stickor och lämna över hela paketet till mor min! alternativt att hon får agera support över telefon....

Ramses var ju riktigt frusen första vintern och då köpte jag denna fleece overallen åt honom på Tradera

ramses2.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
613
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
559
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 143
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Fri tillgång på torrfoder?
  • Kattbilder #10