Bukefalos 28 år!

Stickningsverktyg - fungerar?

bettysmatte

Trådstartare
Jag kan INTE sticka, men jag vill sticka mössor, etc. Har sett att det numera säljs "stickningsverktyg" som ser ut som en plastring med piggar på. Panduro, t.ex., har dem. Det står också att man kan sticka med hjälp av dessa utan att kunna sticka på traditionellt sätt. Men fungerar de verkligen??? Någon som testat?
 
Sv: Stickningsverktyg - fungerar?

Jag har en och undrar oxå om det kommer fungera?? Har tyvärr inte fått tid att pröva den men det kanske blir när jag går i pension:p.
 
Sv: Stickningsverktyg - fungerar?

Verkar det krångligt då? Antar att det medföljer instruktioner? Har inget emot om det tar lite tid, men det måste vara hyfsat lätt för en "stick-analfabet":D!
 
Sv: Stickningsverktyg - fungerar?

Förmodligen går det lika fort att lära sig att sticka och reslutatet blir bättre. Har inte provat mojängen men sett den på Panduro ,jag tror det är lite som att påta . Det är ju samma princip. Har du ingen som kan lära dig sticka så kolla på garnstudio där finns instruktioner .
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ett strump-problem... När jag springer eller kör ett spinningpass och blir svettig om fötterna får jag ofelbart skoskav om jag...
Svar
15
· Visningar
792
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 193
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
701
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp