JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Stig H: "inget uppseendeväckande"
(Travronden)
Flytten av Electra Skift till Olle Goop rubbar inte Stig H Johansson.
- Ägarna var missnöjda redan ifjol och då rekommenderade jag dem att flytta hästen, säger Stig H till Travronden.
http://www.travronden.se/edrum.jsp?article=8957
Moderator
Hästnyheter
Goodbye, Sweden.
Stjärntränaren Reijo Liljendahl flyttar till USA.
– Det här är inget enkelt yrke. Jag har fått nog av snö och kalla...
Hästnyheter
Här befäster han titieln som världens bästa kallblod. När Unionskampen skulle avgöras vann norska fenomenet, Tekno Odin, i överlägsen...
Hästnyheter
Stig H Johansson kör åt Flemming Jensen i legendloppet på Solvalla. Nu är det klart vilken häst det blir. – Jag frågade honom om han...
Hästnyheter
Stig H Johansson tappar flera av stallets största talanger med Formula One i spetsen. Nu är det klart att 16 av mästertränarens hästar...
Vilken hundras?
Svar: 6
Visningar: 321
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag fick ut ca 1500 när Nikita dog, hon var tio år. Ursprungligen försäkrad för 5000 (Agria). Vet inte om det diffar från olika...
MJLee
9 minuter sedan
Svar: 1 127
Visningar: 58 636
Katt
Akvarietråden V
Övr. Djur Ehm, jahapp. En vän ville bli av med en liten mesig scalare som blev mobbad. Nu ligger den i en påse i mitt 200L. Och igår hörde en...
Red_Chili
12 minuter sedan
Svar: 1 378
Visningar: 41 005
Djur
Rakt fullcheek bett
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
iliedtoday
27 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Sant 🙈😂
Jag hade en bild av att för de summorna min kompis kolla på att de skulle vara seriösare men de var det inte 🙃
Bara glad hon...
Nepenthe
39 minuter sedan
Födda 2022
Avel Vi red lektion idag! Vi kan inte så mycket än men vi jobbade på att hitta lite driv in i handen och lät henne känna på bettet, hon var...
Piaff
Idag kl 11:31
Svar: 542
Visningar: 78 603
Avel