JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Stig H visade upp nyförvärvet
Moderator
Hästnyheter
Nu har du möjlighet att få köra travhäst på Solvalla med Erik Adielsson och Stig H Johansson.
Till förmån för GeBortTillSport pågår just...
Hästnyheter
Stig H Johansson har haft en tung höst – resultatmässigt.
Anledningen: en virussjukdom i stallet.
– Man är handikappad och chanslös...
Hästnyheter
En tragisk händelse inledde onsdagens travtävlingar från huvudstadsbanan Solvalla.
Stefan Melanders häst Fatimas Future föll ihop i...
Hästnyheter
En härlig kväll på Solvalla med idel topptrav. Och som sig bör – med Stig H Johansson i vinnarcirkeln. Han gjorde hat trick i Ahlsell...
Bästa solcreme
Småbarn Det finns ju tusentals produkter för solskydd på marknaden.
Det bästa är förstås kläder och skugga, men jag vill ändå ha någon backup i...
sthu
Alldeles nyss
Svar: 0
Visningar: 0
Barn
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Bra att prata med läkare, men så länge kan du absolut dubbla desloratadin. Jag tar två om dagen under pollensäsong och en om dagen...
Ceta
2 minuter sedan
Svar: 1 146
Visningar: 39 575
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Ja det var för att dom skulle bli dränkta i spolarvätska. Den gick för fullt hela vägen förbi dom
sweep
3 minuter sedan
Svar: 1 930
Visningar: 99 064
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Återigen det här med hundmöte. Vi mötte två hundar i rad, fast dom hörde inte ihop. Hund nummer etts husse hade hunden under kontroll...
Lillefrun
5 minuter sedan
Svar: 1 387
Visningar: 84 951
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Trevande premiär med blodspår dagen till ära! Jätteroligt, bra träning på många sätt. Vänta i bilen inte minst medan jag la det. Hon är...
Bluefish
Idag kl 15:46
Svar: 976
Visningar: 71 519
Hund
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Jag hade shoesecure på min ett tag, var lite meckigt att passa in till hans hovform först men funkade toppen och var lätta att sätta på...
Nevermind
9 minuter sedan
Svar: 863
Visningar: 67 907
Vård
Väderomslag=ont?
Hästvård Bra poäng!
Jag hade också klurat på om de rör sig annorlunda. Tex blivit extra busiga eller spända och sprungit/"busat" extra mycket...
the_connemara
16 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 197
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag var och tränade häromdagen och tränaren tyckte att vi skulle ut och tävla ”riktig” dressyr, tävlar ju annars bara fälttävlan. Red en...
Marvin
Idag kl 16:05
Svar: 1 494
Visningar: 116 950
Grenar