Stigbygel Venice Evo Tech

Är det tränaren som önskar att ni köper just dessa stigbyglar? Vad har hen sagt är anledningen isåfall? Det jag reagerar på är att det är en ganska saftig utgift i dessa tider. Vad är det stigbyglarna ska lösa/förbättra/underlätta? Det kan ju finnas andra alternativ beroende på vad det är man söker i stigbygeln, som inte kostar multum menar jag.
Nej det behöver inte vara dessa. De var ett exempel hon nämnde.
 
Förutom bla Evo Tech och Acavallo Arena som nämnts tidigare tycker jag Equiline X-Cel kan vara värda att titta på. Lätta, stabila och bred fotplatta med bra grepp.
 
Jag hade Sprenger bow balance och någon annan modell från Sprenger förut. Bytte för något år sedan till Tech på hoppsadeln och Acavallo arena på dressyrsadeln. Gillar båda men måste säga att jag tycker att Tech är snäppet vassare. De har ännu lite bättre grepp i plattan än mina Acavallo, åtminstone med mina stövlar och fötter. Båda är dock en enorm skillnad mot "vanliga traditionella" stigbyglar.
 

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 782
Senast: shia
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 664
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 639
Senast: cirkus
·
Hästvård Hejsan, Kommer med stor sannolikhet att kunna köpa min första häst ganska snart, och allteftersom det stundande köpet blir alltmer...
Svar
7
· Visningar
1 563
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp