Stilhjälp önskas! Mias-schabrak...

Sv: Stilhjälp önskas! Mias-schabrak...

Men guuuud, hade helt missat att Hööks-schabraken med Lena Furberg har kommit i full! :o Nu är det ju inget snack om vad det blir för schabrak! Tack :love:
 
Sv: Stilhjälp önskas! Mias-schabrak...

Inte? Hittar inga andra rosa schabrak där för tillfället... vilket tänker du på? :)
 
Sv: Stilhjälp önskas! Mias-schabrak...

Detta tänkte jag på, grått med rosa kantband. Allroundschabrak Legacy Gold Medal. Bilden blir visst skitstor, men vafan. :)

400301_02.jpg
 
Sv: Stilhjälp önskas! Mias-schabrak...

Jamen titta, jag kollade inte ens på dem eftersom jag letade efter en liten rosa ruta på produkt-thumben... :) Det var också väldigt snyggt.
 

Liknande trådar

Utrustning Om ni skulle göra ett schabrak och välja färger helt själva, hur skulle det se ut? Färgerna på själva tyget? Vit Vanilj Ljusgul...
Svar
12
· Visningar
1 990
Senast: Lydia
·
Utrustning Har bestämt mig för att beställa ett dressyrschabrak från Mias med rakt avslut :love: Men kan förstås inte bestämma vilka färger jag...
Svar
10
· Visningar
1 108
Senast: Moscato
·
Dressyr I höst/vinter så ska jag och pålle bege oss ut och träna på att tävla. För att fira att jag är modigast i stan :angel: så tänkte jag...
Svar
9
· Visningar
1 214
Senast: suisyola
·
L
Utrustning Då har man beställt då! Två nya Mias schabrak + fyra benlindor från Mias... "Ruinerad"... Ett är av Mias nyaste modell, svart med ett...
2
Svar
24
· Visningar
1 897

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp