Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min hand är väldigt rörlig och det är nästan "sågartendenser", men små rörelser. Mina ridlärare tjatar på mig och jag försöker verkligen att få den still, men det går inte . Några tips på hur jag ska få den mer still?
Till att börja med kan man ta hjälp av en "livlina" som är fäst mellan spännena på framvalvet, där du kan få lite hjälp att hålla stilla handen. Ju mer balans du hittar ju mer kan du så småningom släppa taget...
Lycka till!
Fick tipset av en av mina ridlärare att vila handen mot manken, red så förut tills min andra ridlärare sa att jag skulle höja handen, då började min hand att "leva sitt eget liv". Ska testa det, men jag tror det blir en början på en "ond" cirkel som kommer gå runt och runt.
tack för tipsen, ska testa dom och ska anstränga mig jättehårt på att få en lugn hand...
Hundträning
I fredags kom min adoptivhund från ett shelter i Rumänien. Han är runt 5–6 månader gammal, och som ni kan tänka er har det varit en stor...
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...