Stipendier

E

ElinPeLinnea

Ska gå Ridsportgymnasium i Avesa till hösten.
Har räknat ut att det kommer kosta ca:5000 i månaden.
Ska söka lite stipendier nu och tänkte höra om någon har kläm på några bra för "hästfolk".

Elin :bow:
 
Jag tänkte också söka lite stipendier. Ska gå hoppgymnasium.. Det är bara att söka här på internet, det finns massor av "idrottande ungdomar"-stipendiet.. På de flesta bibliotek finns en "stipendiebok" som man kan kolla i och se om någonting passar.
Jag har även diabetes så där kan man också hitta en anledning att få lite konomiskt stöd ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
642
Senast: Askur2017
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Acto
·
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
7 786
Senast: Soapbubble
·
Hundhälsa Doris fick för någon månad sedan diagnosen elakartad tumör som antagligen kommer sprida sig. Eftersom hon är 13 år kände jag inte att...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 281
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp