Stjärnlampa på fot

LadyCovergirl

Trådstartare
Jag är på jakt efter en lampa på fot, typ fönsterlampa. Själva lampskärmen/-kupan ska vara i form av en stjärna och se lite julig ut.
Har för mig att jag sett sådana men var minns jag inte alls.

Något tips? Priset bör inte vara mer än cirka 200 kronor och den bör finnas i butik här i Kalmar. (Jojo, svårt för alla att veta vilka affärer som finns här men alltså ska lampan finnas i fysisk butik, inte internetbutik.)
 
Sv: Stjärnlampa på fot

Du menar en julstjärna på fot? ;)

Sånna finns ju överallt, lampaffärer, siabutiker mfl. Köpte min på Ellos för 39 :-, suuper fin!
 
Sv: Stjärnlampa på fot

Så kan man nog kalla det, ja...

Jag kollade i flera butiker i stan idag men icke sa Nicke. (Åhléns, Village, Clas Ohlson, Hemtex.) Började undra om jag var helt fel ute.
Åhléns hade visserligen en i vitt men den var 100 cm hög och kostade cirkus 500 kronor.
 
Sv: Stjärnlampa på fot

Ah, perfekt! Hann inte gå in på Indiska idag men då ska jag försöka hinna det imorgon. Tackar :bow:

(Jag kan inte låta bli att påpeka ett stavfel i logotypen, eller vad man nu vill kalla. Ordet skitsnack ser lite tokigt ut... )
 
Sv: Stjärnlampa på fot

Jag har sett dem på Coop Forum, Rusta, Ö&B och lite såna butiker.
Fast nu kanske du redan har köpt en? ;)
 
Sv: Stjärnlampa på fot

Väldigt. Blev faktiskt så sugen på en till mig själv att jag den här veckan gick och köpte en till.
Den röda var dock hiskelig. Hade gärna haft en röd men inte med sånt där fruktansvärt mönster på. Det mönstret bekräftar mina fördomar om Indiska :angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp