JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Stjärnan smet från sin hage
(Aftonbladet)
I morgon skulle Regent Royal tävla i Frankrike.
Men hästen är nu struken.
Anledningen: Hästen rymde från sin hage.
– Det är så typiskt att sådant här ska inträffa just nu, säger hästens tränare Lage Berglund.
http://www.aftonbladet.se/trav365/article3807553.ab
Moderator
Hästnyheter
Yarrah Boko har varit skadedrabbad och inte startat sedan början av januari. På söndagen är det dags för comeback. – Jag har lagt om...
Hästnyheter
(Aftonbladet) För tio år sedan tävlade han på V75. På ålderns höst får han inte ha maten ifred. Argsinta älgar bryter sig in och snor...
Hästnyheter
(Aftonbladet) Jägersro-amatören Emma Bjerkås lastade två hästar och gjorde resan från Malmö till Stockholm. Hur det gick på Solvalla...
Hästnyheter
(Aftonbladet) nu måste stjärnan vila ALN Stjärnryttaren Philippe Masschale är nyopererad - och tvingas till lång vila. Nu missar han...
Annonsera Mera VIII
Gnägg Men fy så irriterande. Tackar för infin, jag ska lägga ut en häst där snart , måste komma ihåg att skriva allt med bokstäver.
Shaggy
8 minuter sedan
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Jag tävlade dressyr igår för första gången på 20 år! 😃Tävlade ponny några få gånger för 20 år sen och sista tävlingen var verkligen...
Gilette
8 minuter sedan
Svar: 87
Visningar: 3 786
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag tävlade dressyr igår för första gången på 20 år! 😃 Tävlade ponny några få gånger för 20 år sen och sista tävlingen var verkligen...
Gilette
22 minuter sedan
Svar: 1 437
Visningar: 111 879
Grenar