Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
våran treåring på 170 i mank höjd har just nu 135 på sitt utetäcke hon ligger mitt emellan 135 och 145. men då han är rätt tunn och väldigt smäcker i kroppen funkar detta.
Min pålle på 1,74 har 155 i sina täcken men då har han normallång rygg. Jag har försökt använda de gamla täckena som var 145 och en del går n ä s t a n på, fast då sitter de lite tight och ser lite urväxta ut. ThermoMaster är lite större och även Shiretäcken.
Vi har 155 till valacken som är 173 cm i mkh. Han är av lättare typ och ganska kort men kräver ändå 155, annars sitter de för tight. Han har ett 145 täcke, det är ett ylletäcke från Mias RS. På Bucas, Horseware, Sverigetäcket, Termomaster passar 155 bäst.
Juridik & Ekonomi Glömde givetvis att skicka med fullmakt för mitt resesällskap så jag kan representera den. Fått begäran om komplettering så får fixa...
Hundavel & Ras Vad tycker du om corgisarna? Vet många bruksmänniskor som bytt till corgi (både pembroke och cardigan) när de velat gå ner i storlek och...