JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sto kastade föl - är fortfarande dräktig
Moderator
Avel
Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger.
Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Hästnyheter
Natten mot lördagen bröt sig en man in i Värmdö ridklubbs stall och förgrep sig på ett dräktigt sto, något som Mitti var först att...
Hästnyheter
Ett säkert vårtecken är här - Föl- och ammajouren har öppnat igen. Det är en nationell förmedlingscentral dit den som har förlorat ett...
Hästnyheter
För en månad sedan skrev Ridsport om Fairylak som kastade ett föl, men fortfarande var dräktig. Nu har stoet fölat. Tyvärr ville hon...
Fågelobservationer
Övr. Djur Jag hörde den där bakgrunden när min partner skickade ett röstmeddelande. Så himla mysigt. Frågade direkt om det var en gök.
Nytant
Idag kl 00:28
Svar: 110
Visningar: 21 410
Djur
Flytta med utekatt
Övr. Katt Uppdatering! 😊
Nu har vi flyttat och herr katt fick vara inne i början. Han var livrädd inne i huset första dagen men vande sig sedan...
Emmmmma
Idag kl 00:08
Svar: 11
Visningar: 852
Katt
Akvarietråden V
Övr. Djur Hona
Det blev till att snabbt hälla i lite vatten och sätta ner flytväxter i en kub. Passade på att fotografera dem där. De ska strax...
Red_Chili
Igår kl 23:47
Svar: 1 468
Visningar: 44 881
Djur