JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
LeGrandé
Startdatum
Startdatum
1 Maj 2005
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
780
Vad har ni för erfarenhet av Australian Stock saddle.
Hur är den att rida dressyr i?
Ska rida distans, är den skön att rida långt i?
/
Sv: Stock saddle
Min sköthäst har en sån (+ en vanlig), jag tycker inte om den. Den är hård och hal och jättesvår att spänna fast, det verkar nästan som om gjorden töjjer sig efter ett tag
Den är svår att ta sig ur pga "vingarna" i fram.
Sv: Stock saddle
Åh, jag tycker den är underbar!
Den har dock inte passat min, så nu är jag ute efter bomlöst.
Utrustning
Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️
Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Utrustning
Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall.
Men...
2
3
Utrustning
Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han...
2
Utrustning
Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Valp 2025
Övr. Hund Tror du inte jag skäms?
Han är aldrig lös med vilje. Alltid kopplad. Utom vid de tillfällen han överlistar mig.
Det händer nån gång om...
tanten
2 minuter sedan
Svar: 849
Visningar: 59 855
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Så sant! Min mamma har en pytteliten (2,7 kg typ) ilsken omplaceringshund som låter lite som din grannes. Här om dagen skulle jag hjälpa...
niardasp
36 minuter sedan
Svar: 1 216
Visningar: 72 474
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur I skrivande stund simmar nyaste kampisen runt nära botten och undersöker. Han verkar pigg idag! :heart: Har också skrivit lite med en...
Red_Chili
Idag kl 07:32
Svar: 1 370
Visningar: 40 695
Djur
Fördelar/ nackdelar med tinker?
Hästmänniskan Ja det är ju tråkigt när det blir så men folk får ta ansvar själva tänker jag?
Likaså folk som köper hundar på import och sen gråter ut...
Nota
4 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Tror vi ska på samma tävling @Gabby_Ossi 👍
Har också en fråga om banan: om de inte specar utridningen på klocka i korridor, antar man...
EZMK
7 minuter sedan
Svar: 665
Visningar: 58 897
Grenar
Ringorm utan kli? Något annat?
Hästvård Luras bilden eller är dt vätska i ytterkanterna av ringarna?
Har hästen några som är "bara bulor"?
Ser inte riktigt ut som ringorm. Det...
Cattis_E
Idag kl 06:50
Svar: 3
Visningar: 226
Vård