Bukefalos 28 år!

Stötvågsbehandling människa, erfarenheter?

Angua

Trådstartare
Försöker få tid hos sjukgymnast som har stötvåg, känner mest till det från hästsidan. Är det någon här som fått stötvågsbehandling? Vad hade ni för problem och hur tyckte ni det fungerade?
 
Sv: Stötvågsbehandling människa, erfarenheter?

Fick stötvågsbehandling av min naprapat för några år sen. Skulle hjälpa mot diverse besvär orsakade av höftledsartros. Hade ingen effekt öht:(
 
Sv: Stötvågsbehandling människa, erfarenheter?

Har gjort stötvågsbehandling av min tennis/golf armbåge, det gjorde ont som bara den men gav fin utdelning. Jag är till 90% bra och att jag fortfarande känner av det ibland är förmodligen mitt eget fel. Jag älskar att virka nämligen...:-)
 
Sv: Stötvågsbehandling människa, erfarenheter?

Jag har fått stötvågsbehandling för en muskelskada i höften, gjorde 3 behandlingar och det var väl inte det skönaste jag gjort precis, men helt klart värt det eftersom jag blev helt symtomfri efteråt :D
 
Sv: Stötvågsbehandling människa, erfarenheter?

kl

2 bra och en dålig, bra med lite erfarenheter :) Har sen/muskelfästen som är inflammerade så jag tror det kan vara värt att testa. Ont för stunden kan jag leva med om jag kan bli kvitt skiten!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har dragits med tidvis ganska rejäl smärta vid ridning under flera år. För ett par år sen sökte jag hjälp genom sjukvården och då...
Svar
8
· Visningar
641
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Någon mer här som har haft eller har det? https://www.1177.se/Dalarna/sjukdomar--besvar/konsorgan/besvar-vid-sex/vaginism/ Hur...
Svar
3
· Visningar
595
Hemmet Vi är två långhåringar i hushållet som tappar massa hår hela tiden och hur ofta jag än försöker ta och fånga upp drivorna som samlas...
Svar
2
· Visningar
365
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp