Bukefalos 28 år!

Stötvågsbehandling människa, erfarenheter?

Angua

Trådstartare
Försöker få tid hos sjukgymnast som har stötvåg, känner mest till det från hästsidan. Är det någon här som fått stötvågsbehandling? Vad hade ni för problem och hur tyckte ni det fungerade?
 
Sv: Stötvågsbehandling människa, erfarenheter?

Fick stötvågsbehandling av min naprapat för några år sen. Skulle hjälpa mot diverse besvär orsakade av höftledsartros. Hade ingen effekt öht:(
 
Sv: Stötvågsbehandling människa, erfarenheter?

Har gjort stötvågsbehandling av min tennis/golf armbåge, det gjorde ont som bara den men gav fin utdelning. Jag är till 90% bra och att jag fortfarande känner av det ibland är förmodligen mitt eget fel. Jag älskar att virka nämligen...:-)
 
Sv: Stötvågsbehandling människa, erfarenheter?

Jag har fått stötvågsbehandling för en muskelskada i höften, gjorde 3 behandlingar och det var väl inte det skönaste jag gjort precis, men helt klart värt det eftersom jag blev helt symtomfri efteråt :D
 
Sv: Stötvågsbehandling människa, erfarenheter?

kl

2 bra och en dålig, bra med lite erfarenheter :) Har sen/muskelfästen som är inflammerade så jag tror det kan vara värt att testa. Ont för stunden kan jag leva med om jag kan bli kvitt skiten!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
813
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Sedan i mitten på april i år har jag varit inlagd tre gånger på sjukhus för njurbäckeninflammation. Varje gång med intravenös...
Svar
19
· Visningar
1 519
Senast: Summerwind
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av det? Har provat lite olika p medel nu för att bli mensfri och ingenting fungerar. Nu senast fick jag p...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Mirre
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 306
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp