Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vems fel är det då när det står att den har kommit till dom ett visst datum och sedan bara försvinner därifrån? Man ska banne mig kunna lita på företag som hanterar gods annars ska dom inte hålla på och jag ska tryggt kunna skicka mina varor. Dom ska inte bara gå upp i rök.
Det är hur enkelt som helst att SE vad det är i dom olika paketen...
Man är ju tvungen att skriva vad paketet innehåller på lappen som klistras på paketet.
På vårat lokala ut- och inlämningsställe läggs alla paket på hyllor i ett garage och sen går man själv dit och letar i en genomskinlig låda efter sin egen lapp, inte svårt att läsa att XX har fått YY i sitt paket....
Sen kritar man dit en kråka på lappen och lägger tillbaka den och tar med sej ett paket ut genom dörren och lägger den i bilen och åker därifrån... med förhoppningsvis sitt egna paket......
"VÄÄÄLDIGT SÄKERT"... jo jo.....
Men det jag tycker är värst är att det tar så DJ***A lång tid innan man får sina pengar![]()
![]()
Men varför postföskott öht?
Om jag säljer är det alltid med förskottbetalning.
Det går tydligen inte att lita på dom. Skickade en sadel för nån vecka sen till en köpare och när hon skulle hämta ut den så var den borta. Stulen, sa dom. Som tur är så skickade jag med efterkrav så dom kommer att ersätta hela summan. Antar att sadeln är till salu igen på nån av hästsajterna.