stoppa islamiseringen!

Sv: stoppa islamiseringen!

Snart är det dags för att krigsmålade unga jihadister att i sina schalar invadera rättrogna svenska hem för att utkräva lösen.

Våga vara svensk och säg: jag ska prata med min fru/man/sambo/särbo medans du smyger in i köket och kopplar loss kaffebryggaren.

Öppna sedan dörren igen och peka på "kaffepannan" som ofta hänger på islamisternas vapen och nu kanske sträcks ut mot dig.

Visa din kaffebryggare och tala om att du avslöjat dem. En jihadist kan aldrig bli svensk...kommer alltid att avslöja sig i detaljerna.

Det allra göttaste är att ingen från SD har lyckats förklara hur den svenska kulturen tvingar Svenska småflickor att gå i slöja

Snälla.... jag lovar inte skära.... bara rispa lite ;)
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Tack Golit, så här mycket har jag inte skrattat på länge! (vad du än tar tagit så dela gärna med dig!) =)
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Men riset då? Hur kommer det in i bilden? Är det Scheike (stavn?) som ligger bakom och har börjat organisera småsjalar istället för att låta de vuxna smaka på det? I så fall, är de färgglada fjäderprydnaderna ett sätt att locka till sig nya små som kan bli framtida sjalbärare? Eller?
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Snart är det dags för att krigsmålade unga jihadister att i sina schalar invadera rättrogna svenska hem för att utkräva lösen.

Våga vara svensk och säg: jag ska prata med min fru/man/sambo/särbo medans du smyger in i köket och kopplar loss kaffebryggaren.

Öppna sedan dörren igen och peka på "kaffepannan" som ofta hänger på islamisternas vapen och nu kanske sträcks ut mot dig.

Visa din kaffebryggare och tala om att du avslöjat dem. En jihadist kan aldrig bli svensk...kommer alltid att avslöja sig i detaljerna.

Har du fått diagnosen SD ?
 
Sv: stoppa islamiseringen!

:D:D

Jag har bankkort där. Kan jag åka dit för finansiering av terrorattacker då:eek:?

Absolut! Det är därför dina inköp på ICA registreras.

golit menar bara att om en inbetalning på ett företag som heter Western Union kan vara en terrorhandling, hur illa kan det då inte vara att köpa bomskal på ICA.
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Men riset då? Hur kommer det in i bilden? Är det Scheike (stavn?) som ligger bakom och har börjat organisera småsjalar istället för att låta de vuxna smaka på det? I så fall, är de färgglada fjäderprydnaderna ett sätt att locka till sig nya små som kan bli framtida sjalbärare? Eller?

riset är förstås också en symbol för islamiseringen. Man tar in fredliga pinnar, pyntar och pysslar om dem. Och plötsligt slår de ut!

I grönt. Islams färg.
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Fast att jämföra muslimska kvinnor i sjal med påskärringar, och vice versa är ju inte direkt nytt?

Det slutade vara roligt för liksom 10 år sen minst, då man mognade till och växte upp.
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Fast att jämföra muslimska kvinnor i sjal med påskärringar, och vice versa är ju inte direkt nytt?

Det slutade vara roligt för liksom 10 år sen minst, då man mognade till och växte upp.

återanvändning är bra för miljön.

sen kan det vara bra att då och då påminna en och annan rasist som tror att svenska kvinnor gått top-less genom vikingatiden att det är möjligt, men huckle hade man.
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Jag som alltid trott de var Jehovas! :eek: De kommer i gammeldags kläder och räcker fram en färglad pamflett så min spontana reaktion har varit att vråla "Satan bor i detta hus!" och dra igen dörren framför näsan på dem.

Nu dog jag lite :rofl:
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Jag som alltid trott de var Jehovas! :eek: De kommer i gammeldags kläder och räcker fram en färglad pamflett så min spontana reaktion har varit att vråla "Satan bor i detta hus!" och dra igen dörren framför näsan på dem.

Jag har en kompis som lyckades (helt oplanerat) öppna dörren för Jehovas iklädd endast ett par shorts och en 3 meters orm runt halsen. Och dessutom är kvick nog att säga "välkommen till paradiset" när de ser ut såhär :eek:

Dom slängde alla sina vaktornet blad och sprang :D
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Jag har en kompis som lyckades (helt oplanerat) öppna dörren för Jehovas iklädd endast ett par shorts och en 3 meters orm runt halsen. Och dessutom är kvick nog att säga "välkommen till paradiset" när de ser ut såhär :eek:

Dom slängde alla sina vaktornet blad och sprang :D

lånar han ut ormen? äpplen har jag gott om.
 
Sv: stoppa islamiseringen!

Min hemska uppsats-natt är räddad! :laugh: :D (Vad jag nu gör på Buke istället för att resonera kring nyodlingen och Sveriges industrialisering..?) Jag tror jag är kär.. :o
Golit till folket!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp