Stor & liten hund?

Sv: Stor & liten hund?

vi har två rottweiler. dom är rädda för dom små hundarna:) och ser så många hundar som går med små hundar så det är nog bara och välja en snäll hund:)

Har en cavalier och två hjorthundar (varav en är valp) det funkar utmärkt! Cavalieren var här först och det är tydligt att hon bestämmer!

Måste bara säga vilka underbara bilder du tagit på dina hundar:) .Man ser verkligen livsglädjen i deras ögon.Jättefina hundar båda två!!

Jag har en storpudel och en skotsk terrier.Inga problem med deras olika storlek.De trivs utmärkt ihop tråts att det är helt två olika individer i temperamentet.

Har en golden retriever och en cavalier, (hanar) Golden retrievern är 6 år och vi har haft han sen han va valp. Cavalieren är 14 veckor.
Hittils har det funkat jättebra! Våran golden tkr dt är jättekul att få någon att "uppfostra"!:)

Jag har sch/bc och en DSG och det är inga somhelst problem...jag hade den större först, han blir 8 i år och den andra snart 2 år.

Det beror nog mycket på hur den stora är i sättet...de flesta stora hundar med nåt mellan pannbenet vet ju att vara lite försiktigare vid lek osv...min la sig ner och lekte när lille var valp :love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 493
Senast: Tiger tok
·
Hästhantering Hej på er buke! Vi är inne på att köpa en liten häst (typ minatyrhäst eller shettis) för körning och agility, men då vi inte haft en så...
Svar
14
· Visningar
622
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 647
Senast: Sedna
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 849
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka