stor sänkning hos B*rjes sadlarna?!

sillys

Trådstartare
någon som vet hur det ligger till? tänkte sälja min sadel då min häst växt ur den, men är ju helt omöjligt o sälja nu när dem finns för ett sånt bra pris hos B*rjes..
är ju en himla skillnad, 4500 kr!! :o

nån som vet?? :eek:

Sv: stor sänkning hos B*rjes sadlarna?!

Vad menar du?? :confused:

Du får väl sätta ut den till ett pris du tycker den är värd, och sänka om den inte blir såld.

Vad kostar den i andra butiker? Nog för att Börjes brukar vara billiga, men att de säljer nya sadlar billigare än vad de kan anses vara värda begagnade är väl att ta i?

Fattar inte heller vad du menar? Vilka sadlar pratar du om? Börjes säljer ju en del..

Har också problem att förstå vad du menar. Menar du att du har problem att få din sadel såld för att Börjes har billigare sadlar eller vad?

haha oj kanske va lite luddigt, men menar leicester dressyr och charlottte hopp.. ja princeville sadlarna är sänkt i pris, samt freemax sadlarna är lite sänkta med dock inte lika mkt.

jo man får väll ändra pris efter det men inte lätt o sälja ändå man väljer ju hellre nytt :)

Så är det när man köper (främst nya) saker :) , de sjunker väldigt i pris, och ibland kan ett företag börja sälja produkten till ett väldigt lågt pris.

Man får helt enkelt sänka priset tills det ligger i den klass någon kan tänkas betala. En sak är endast värd det någon är villig att betala för den, annars får man behålla den.

Man får helt enkelt sänka priset tills det ligger i den klass någon kan tänkas betala. En sak är endast värd det någon är villig att betala för den, annars får man behålla den.

Och ofta spelar prissänkningar hos ÅF mindre roll, iaf vad jag märkt på beg.marknaden. När man ska (försöka) sälja en beg. sadel, får man helt enkelt kika på vad andra som säljer samma vara beg. begär för pris. Speciellt om det är en sadel (t.ex.) som säljs beg. i rätt stor utsträckning.

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 028
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet