STORA glödlampor

Sv: STORA glödlampor

Jag såg inga sånna när jag var på ikea för ett litet tag sen.
Men det var någon där på lampavdelningen (dock inte nån personal) som sa att de helt skulle göra om sortimentet av glödlampor så det som finns nu ska inte finnas kvar /heta samma el dyl.

Jag har dock sett svinstora glödlampor på Elkedjan /Arac.

Hoppas du hittar det du ska ha!

Jag har en jäkla kartell-lampa som behöver gigantiska glödlampor och jag har bara hittat de på välsorterade lampaffärer.

Jag har 3 st riktigt stora glödlampor här hemma som du kan få köpa av mig ifall du vill. Använder de inte, utan fick med dem när jag köpte en ljusramp. De är på 500 W styck tror jag. Kan kolla upp det ifall du vill.

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
996
Senast: Mirre
·
IT & mobiler När man har haft 2 influensor på raken har man tillbringat en hel del tid i sängen. Jag har kommenterat en del youtubeklipp och fått...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Finns det sådana lampor att hitta och isf var? Lampan ligger på ett linjerar block för breddreferens. På lampan är det märkt 24v 2w.
Svar
4
· Visningar
315
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka