em76 Trådstartare 19 Apr 2005 #1 Var kan man få tag i utrustning, grimmor, träns, täcken osv, till riktigt stora hästar?
I InsaneSpliffwizard 19 Apr 2005 #3 Sv: stora grejer Exclusiv. Kommer inte ihåg om det är .se eller .com (eller tom .nu/.net)
palle 19 Apr 2005 #4 Sv: stora grejer Det finns en jättebra sadelmakare i Mullsjö... Annars kan du försöka med www.equilex.se
Sv: stora grejer Det finns en jättebra sadelmakare i Mullsjö... Annars kan du försöka med www.equilex.se
Titti-lo 19 Apr 2005 #5 Sv: stora grejer Vad är riktigt stort då? Jag har en shrie och på stall herkules hemsida finns en adress till ett par som säljer grejor till shires. Tyska grejor är också stora, själv hittade jag ett träns hos kiefer(stavning?)som passar min .Pma mig gärna
Sv: stora grejer Vad är riktigt stort då? Jag har en shrie och på stall herkules hemsida finns en adress till ett par som säljer grejor till shires. Tyska grejor är också stora, själv hittade jag ett träns hos kiefer(stavning?)som passar min .Pma mig gärna