Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jisses anamma, tog en gamble och erbjöd mitt horn-sto afrodites tårar till nästa föl, snacka om att jag blev förvånad att hon lyckades krysta ut en till innan sin pension
Linta: Ja, man kunde t ex få renar och i slutet av december skickade man renarna till nordpolen och kunde hämta hem t ex Snow, Mist, Lusitano (som då var ny ras), SM-föremål, ÅP m.m. Jag hoppas på en repris i år med liknande vinster.
Finns det någon ssammanställd lista över vilken server och vilket namn folk spelar under? Känns som att det är ett evighetsprojekt att kolla igenom alla trådar efter det
Vet inte om någon spelar på någon annan server men då kan ni väl lägga till dom med och så kopierar vi och fyller på listan så alla kommer i ett inlägg.
Någon här inne som lyckades få en appaloosa i dagens lucka i kalendern? De hade ju också roliga färger, tycker färgnörden Therese.
Själv fick jag medusas blod, men men. Försöker lägga krut på tinkrarna och grand prix så man kan väl inte göra allt för många saker på en gång.