Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 462
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Namn på Buke - Namn på Howrse:
cambodia - cambodia
Lanjri - lanjri
Andrea1 - sg99anli (på både svenska och internationella howrse)
Humla - tigerlilja
zassoo - zassoo
Nixehen - nixehen
Therese1988 - ThBet
0therwise - Otherwise
dramatik_87 - dramatik
Linta - Linta
Fishli - Fishli
Sansko - Sansko (bara internationella)
_CorpseBride_ - Supero

ghaa, har 2 poäng kvar till att få Khan, men hur fasiken ska man fixa det? Har ett sto med föl i magen jag inte kan åldra fram då ÅP är slut :(

Ptja, enda sättet är att få ett hornisföl till... Om du inte har tur och lyckas få två Khan-UFOn förstås. ÅP:n kan jag tyvärr inte hjälpa någon med för mina är också slut :p

kl

Vart är det man går för att göra om diamanter till pass nu igen?:confused:
Har gjort det en gång men nu står det still, eller... kan man bara göra det om man handlar på en gång?

Fick svar på min egen fråga, läste i forumet att man bara kan använda det på SM inte göra om till "rena" pass...

Är det någon som kan hjälpa mig med ett passköp? Reservera en häst till Otherwise för 320 000. Skulle vara super!

*kl*

Hur tänker man när man lägger ut ett byte och erbjuder ett nyx-paket och det man vill ha är TVÅ nyx-paket?? :rofl:

hej!
hittade inte min fråga om GP längre.
fick alltså äntligen en biljett till GP tävlingarna i ett y-horn.
hur gör jag nu??

Det ska finnas en pokal tävlings knapp numera i mitten av tävlingarna (där du trycker för att anmäla dina hästar till tävlingar)
Tryck på den med hästen du vill delta med, och anmäl dig sedan :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
428
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 463
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 324
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
960
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka