Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 462
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Någon mer som reflekterat över bristen på Pandoras box i yhornen? Vanligtvis tycker jag att man får en pandora på fem öppnade yhorn (eller nåt i den stilen), jag har öppnat 19 horn och inte fått en enda box under detta event... :angel:

inte direkt, har nästintill varit medlem i ett år, och öppnat förmodligen över 100 yhorn - har fått 4st totalt :P

*KL*

Vid närmare eftertanke behåller jag nog min Kronostimer.. kan vara bra att ha. Vill dock fortfarande byta till mig ett Ymnighetshorn :) Har en Plutos pergament som jag inte har någon användning för bl.a.

Haha vilken tur du haft då (eller jag som haft otur). Jag har lyckats kränga iväg några boxar mot småsummor så jag var bara nere i 10-11 st nu när man skulle börja samla glorior, men det räckte ju gott och väl. :p

kl
Med risk att låta grinig, men det är ju bara skit i godis-ufona?? Minns att jag iallafall fick nåt yhorn och guldäpple när det var vattenballonger?? :cool::angel:

Nä, nu lägger jag ner detta.. Nån som vill ha horningar? Equus? SM-föremål? Pass?
Vet dock inte hur man lättast löser själva överlämnandet?

Detta finns:
Eolus vind
x 6

Dafnes lagerkransar
x 4

Poseidons hästskor
x 4

Poseidons träns
Tillgänglig utrustning: x 3

Poseidons sadel
Tillgänglig utrustning: x 3

Plutos pergament
x 2

Kronostimer
x 2

Guldsporrar
x 2

Boreas utfall
x 1

Hera-paket
x 1

Apollos lyra
x 1

Molntapp
x 1

Nyx-paket
x 1

Filotes klapp
x 1

Morfeus armar
x 1

Pandoras ask
x 1

Svart orkidé
x 1

Ungdomens vatten
x 1

Diamant
x 1

Jag tar gärna en Morfeus armar :)
Vad tråkigt att du ska sluta förresten, någon speciell anledning? :/

Senast ändrad av en moderator:

Nu finns det en på byten som gåva:)

Jag orkar inte spela längre, tar ju så mycket tid jag eg inte har:o

*delvis knappen*

Kom och köp! Är det någon som vill ha några av mina hästar, skicka PM på Howrse, så kan jag lägga ut som privat försäljning.. 500e oavsett häst:)

Men åh, tack så hemskt mycket!! Väldigt generöst av dig :bow: Okej jag förstår, jo jag håller med, howrse tar rätt mycket tid. Om du ångrar dig är du så välkommen tillbaka :)

Det var så lite så:) Är ju bättre att sakerna kommer till användning än bara försvinner tänkte jag:) Sonen börjar ju behöva mer och mer uppmrksamhet, så jag kände att tiden inte riktigt räckte till tyvrr.. Jag kan inte spela om jag inte kan logga in varje dag:p

*kl*
Kom på att jag ju har lite husdjur också om nån vill ha

Får
x 3

Sköldpadda
x 3

Ekorre
x 3

Hund
x 2

Katt
x 2

Drake
x 1

Groda
x 1

Känguru
x 1

Fjäril
x 1

Giraff
x 1

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
428
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 463
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 324
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
959
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31