Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det har sin förklaring! För att det ska räknas att du har morötter i ditt RC måste du ha antalet boxplatser x 40 (eller 50?). Alltså - har du 10 boxar måste du ha minst 40 (eller 50!) morötter i lager. Detsamma med sörp, men antalet är 10 mindre än med morötter, alltså 30 eller 40 Förstod nån det där?
Ang UFO och ballonger - jag tror inte man kan få nåt annat UFO just nu?
*kl*
Mest för att hitta hit igen
Jag är inte alls nöjd med ballongerna jag får ju knappt några.. var inloggad sent igår och fick en efter midnatt, så idag när jag vart inne har jag ju inte fått en enda
Kan det ha att göra med att jag krängt av massa hästar tro? Helt värdelöst isf med tanke på att jag slösar upp alla åp just för att få en förbannad ballong
Det går lite segt nu i början. Spenderar en stor del av min vakna tid på Howrse, smått beroendeframkallande eller vad? Om en månad har jag väl kommit såpass långt att jag är trött på spelet.
för mig verkar utloggningsproblemet vara löst för mig. Äntligen, hela helgen har jag blivit utloggad om jag var inaktiv i mer än 1 min. Nu kunde jag äta lunch utan att bli utloggad *woho*
Hästmänniskan Har fortfarande inte hört ifrån dem + att den redan var så stor som jag vill ha men bara två år. :( Ardenner växer långsamt, så den lär...