Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja då är man tillbaka igen då, reggade mitt konto förra året precis när svenska servern startade och var aktiv och låg bra till. Nu ett år senare så är man sjuuukt efter
Haha helt galet vad efter man blir! Har plöjt igenom hela eran tråd 4 för att uppdatera mig en aning, men känner mig ändå ringrostig deluxe
sg99anli heter jag i spelet om nån vill lägga till mig som vän
Nice, jag kunde inte välja mellan spanjorerna eller friesrarna när jag skulle börja, för det är raser jag skulle vilja ha i verkligheten :P Men det blev hannoveranare tillslut, för har ju en sån pålla här hemma. kan ju inte dissa hennes hästras
Alltså jag blir lite fundersam nu, var inne på auktioner och bjöd på en häst. Hade högsta budet vid 3 sekunder kvar och mina pengar drogs av. Sen tog ju auktionen slut, men har inte fått varken häst eller pengar tillbaka?
Har testat att logga ut och in igen.
Spanska hästar
Igår föddes det en liten hingst med 469.38 i genetik så dåligt går det ju inte , men de kommer stå stilla nu ett tag eftersom jag inte har pengar att köpa pass för.
Juridik & Ekonomi Du kan chatta med kvinnojouren!
Det finns några olika, bla. denna som jag fick upp när jag googlade "chatta med kvinnojour".
Där kan du...