Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 462
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Lägger till dig.:)

Jag har några travare och shettisar jag tagit några föl på.

Varför missar jag då folk har ÅP-ballonger hela tiden, jag vill också ha!:D

Gött :)

Ja ballonger är nice, jag har bara rovor att ge så är någon sugen på såna så hojta :D
Fick min auktionshäst nu btw, tog bara en evighet :P

KL

kalaspinglan är DESPERAT efter ÅP-ballonger! Samarbetar med Mila och Lusitano-aveln, då gäller det att hänga med :p Mina ÅP tog slut inatt, när jag bluppat en hingst halvvägs :o

KL

Tar också hemskt gärna emot ÅP-ballonger! Behöver bara ett till för att få mitt sto att föla haha! ^^
Har lite oskickade ballonger så kan skicka tillbaka nått som tack isf! :laugh: Heter Dream Weaver!

knapp

Får någon en molntapps-ballong så tar jag den gärrna och skickar tillbaks något så fort jag kan:)

Varför 100 blupar man en häst egentligen? För hur kan det påverka avkommorna? :)

Vad avlar ni allihopa med för hästraser förresten? :)

Jag pysslar med connemaror, helt enkelt eftersom jag tycker det är en trevlig ras IRL, och så är min "riktiga" kuse halvmara. :laugh:

Har en frieserpegas som maskot också, köpte honom när jag var på pegasmålet. Tänkte hundrabluppa honom och sen sälja vidare men han blev visst kvar. :D

Varför 100 blupar man en häst egentligen? För hur kan det påverka avkommorna? :)

Avkommorna blir som bäst om båda föräldrarna är 100-BLUPade. Som exempel får de inga medfödda färdigheter alls om föräldrarna ligger minus i BLUPen.

kl

För att fortsätta spama tråden :p så fick jag mitt bästa paintföl hittills idag :) En hingst som kommer hamna på 386,51 när han är färdiglekt. Nöjd! :)

kl

Någon som vill ha en energisörp?

Går segt för mig nu. Tänkte jag skulle prova att 100 bluppa ett sto innan jag betäcker henne och får ett +400 GP föl. Men istället för ÅP:n hittar jag äpplen och energisörpar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
428
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 463
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 324
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
960
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka